IKLAN JAWATAN KOSONG.

JAWATAN KOSONG

Pihak Maahad Tahfiz Al Quran Wal Imamah (MATQI). Memaklumkan bahawa terdapat dua kekosongan jawatan sebagai guru tahfiz. Dan kekosongan jawatan diperlukan untuk diisi segera.


Jawatan: GURU TAHFIZ (Lelaki)
Kelulusan: Syahadah Tahfiz atau Diploma Tahfiz atau yang setaraf dengannya.


Bagi yang berminat dan berkelayakan. Sila hubungi Mudir MATQI - Ustaz Sapidin Amran. 012 - 2776404



Terdapat 1 kekosongan jawatan sebagai kerani.
1 - Jawatan kosong (1 - untuk wanita sahaja)
2 - Berkemahiran menggunakan Excel, Word, Photoshop dan lain - lain.
3 - Mengetahui asas perakaunan.



Pihak MATQI memerlukan seorang pembantu kedai dikilang roti milik MATQI.

1 - Jawatan kosong: 1 (wanita berusia 30 tahun dan keatas).
2 - Keutamaan diberikan kepada individu yang menetap di Shah Alam. Kedai kami beroperasi di Seksyen 23, Shah Alam.

SUMBANGAN. DERMA. INFAK. ZAKAT

Bagi Tuan - tuan dan Puan - puan yang berhajat untuk membuat sumbangan terus ke dalam AKAUN MAAHAD. Nombor akaun MAAHAD ialah. Akaun Maybank - 562272901703 Untuk sebarang urusan atau pertanyaan, sila emel ke alamat - 1 - matqi3@gmail.com atau 2 - sapidin.amran@gmail.com

Saturday, February 27, 2010

Surau Abu Othman Ali Bashah, Bukit Beruntung, Selangor.

Sekali lagi sejarah tercipta. Dua orang pemimpin Maahad Tahfiz Al Quran Wal Imamah - MATQI, telah diberikan kesempatan untuk menyampaikan ceramah dipentas yang sama.



# Kelihatan didalam gambar. Tuan Mudir MATQI, Al Fadhil Ustaz Sapidin Amran (kanan sekali), Al Fadhil Ustaz Azrul Hakim (tengah) dan Tuan Pengerusi majlis.



Bertempat di Surau Abu Othman Ali Bashah, Bukit Beruntung, Selangor. Telah berlangsung majlis sambutan Maulidur Rasul. Mudir MATQI iaitu Al Fadhil Ustaz Sapidin Amran dan Al Fadhil Ustaz Azrul Hakim, selaku Ahli Lembaga Pengarah MATQI telah diberikan kesempatan untuk berceramah bersama.


Syukur, Alhamdulillah. Sambutan yang diberikan begitu memberangsangkan. Apatah lagi dengan kehadiran penduduk setempat yang memenuhi kawasan surau. Program sambutan Maulidur Rasul yang dijalankan oleh pihak surau harus diberikan pujian.



# Suasana diluar surau. Kelihatan penduduk bersama ahli keluarga datang untuk memeriahkan dan mengimarahkan surau.


Suasana begitu damai dan ceria. Memberikan semangat kepada kedua - dua orang penceramah untuk menyampaikan dakwah dan kefahaman Islam kepada penduduk sekitar.


Diruangan ini. Pihak MATQI ingin merakamkan ucapan TERIMA KASIH yang tidak terhingga kepada pihak pengurusan surau atas jemputan, sambutan dan kerjasama yang diberikan.



#Gambar foto. Sebahagian ahli jawatankuasa sambutan majlis.

No comments:

Post a Comment